tisdag 10 november 2009

mycket på g

Hej alla!





Nu är det sjukt mycket på gång, varje dag! Nästa helg ska vi ha konsert med musikklassen, och jag ser otroligt mycket fram emot det, men det är så mycket som ska finslipas och fixas ännu. Att dansa massor med danssteg när man sjunger är inte det lättaste, inte när det är en ganska krävande sång det är frågan om iallafall. Kul blir det iallfall :D Igår övade vi hela kvällen tills klockan blev 23.00 :D vi skulle bra ha kunnat hålla på lite längre, för det är ju hur kul somhelst, men tröttheten tog ändå över.




Jag känner mig sliten, och har sådär halvt ont i halsen och lite konstig värk i benen. Jag hoppas verkligen jag hålls i form nu för på torsdag reser jag Maren, Tonje, Ruben och Jonas först till kristiansand för att övernatta hos Maren, och sedan vidare till Stavanger och övernatta hos Ruben för att gå på kirk franklin kosert som ska vara i stavanger på lördag. :) 9 timmar att köra med bil allt som allt en väg, men med bra gäng ska väl det gå bra :) Så det är mycket som händer nu kan man säga.




Det känns ändå som att jag är helt på rätt ställe nu, och jag är så glaad att jag är här! vill inte att detta år skall ta slut känns det som! :O:D

Bilderna är från höstfesten! :)
tjao!








Vegar, Ruben, Benjamin, Jonas, Jag. :)



Jag och Julie. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar