tisdag 3 november 2009

:)

Nu sitter jag här igen i mitt lilla rum och skriver blogg mitt i natten, när jag egentligen borde lägga mig. Jag kan ju förstås inte gå och sova ännu, för NU måste jag uppdatera mig lite eftersom jag har fått lite klagomål. Hehe.
I torsdags kom jag hit till Hamar igen efter ca en veckas tid i sandefjord tillsammans med min bror och hans familj. Det var en mycket fin vecka jag hade dör, o9ch det var faktiskt riktigt skönt att ta paus från allt och bara resa iväg en stund. Nu däremot är det verkligen riktigr bra igen, svininfluensan har hittills lugnat ner sig så man får hoppas det håller nu också samtidigt som jag kommer närmare människorna på skolan, och jag vet att jag har hittat vänner för livet här redan. Det är så skönt att bara kunna vara 100 % sig själv med alla här, nu vet alla vem jag är igen, och man behöver inte "antsränga sig" för att lära känna alla igen vilket också är mycket kul, men nu är tiden när man faktiskt vet och känner de flesta väldigt bra.
Jag är så otroligt näjd med mitt band, helt otroligt nöjd. Musikerna är helt fenomenalt bra + att conny min sång-kompis är helt fantastiskt duktig. Hon påminner lite om eva cassidy, och det är en väldigt bra komplimang enligt mig. Det är inte många människor på jorden jag säger det till. Så då förstår ni att hon är duktig. Hon har skrivit låtar sedan hon var 11 år, och har spelat upp några för mig och jag säger ALLTID att det är som bomull för själen när hon framför en av sina sånger för mig, vilket inspirerar mig enormt och vi har bestämt att jobba mycket med musiken tillsammans detta år! det ser jag mycket fram emot <3
Vi har också världens bästa lärare, hon är så cool :) Idag började vi lektionen med att alla skulle skriva någonting bra/positivt om alla i klassen på ett papper, och när man fick pappret blev man ju hur glad som helst, jag kunde knappt sluta le :)


nu ska jag sova. försööööker uppdatera snabbare nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar