måndag 22 mars 2010

Tillbaka till skolan och Hamar

Nu befinner jag mig faktiskt i Hamar, i min skola. Läget är helt under kontroll, och det är så otroligt skönt och bra att vara tillbaka. Det var så kul att träffa en del av folket på skolan igen.. somliga linjer är fortfarande på resa, och kommer först efter nästa vecka pga att vi har påsklov ännu nästa vecka.. blä tänk om vi kunde glömma alla lov, och bara vara på skolan. Vi har haft så onödigt mycket lov nu så nu tycker jag att det räcker.. jag vill bara vara här.
Tänk vad jag trivs.. får lite ångest då jag tänker på dagen när vi ska sluta..- nej nu ska vi vara positiva.. vi i musik har snart vårkonsert som vi håller på att planera, och den kommer att bli jättebra har vi bestämt. ;)

Vi var ju annars hos Arnstein i helgen och det var riktigt mysigt! Gol, är ett jättevackert ställe i Norge, med massor med fjäll och fin natur. Arnstein bodde högt uppe på fjället och det var såå fin utsikt! Conny jonas jag arnstein och magnus hade rättare sagt en superhelg!

Nu är jag så trött att jag tror jag måste gå.. orkar inte skriva mera rättare sagt.
gonatt. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar