måndag 29 mars 2010

uppdatering..



Tjingeling!
Nu är jag i Sandefjord igen, eftersom jag nu har påsklov.. det sista lovet innan skolan är slut. Usch, känns inte bra att skriva ner att det faktiskt är så kort tid av skolan kvar men så är det.


Kul att vara här iallafall.. att leka med barnen i huset är aldrig fel, nej tvärtom :D


Jag ska vara här till onsdag, eftersom de drar till sin hytta då. Jag reser istället till Elise min vän i Porsgrunn och skall vara där tills fredag och då reser hon och jag hem till Fia i Notodden och är där till måndag är det tänkt.. SEN sticker vi till toppen igen! åh, det blir så bra att komma tillbaks igen :)


Vi ska snart ha bal, vårkonsert, samt att hela skolan skall resa iväg på en sista skoltur till Sverige -> LISEBERG ;) dit har jag aldrig varit tidigare, och med hela skolan blir det inte helt fel. :)





Här i Sandefjord börjar våren bara komma mer och mer nu och det gör mig bara gladare och gladare :D att gå på ren ASFALT och att svettas i vinterjacka gör allt bara bättre! Efter denhär rejält kalla och långa vintern är våren vaarmt välkommen nu alltså.





Hmm.. nu ska jag bara lägga in en sång i inlägget sen sticker jag!


Hade bra ! :)


ps. Har världens bästa bror vid namn Marcus :)



www.youtube.com/watch?v=OCMQX8XBe4A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar