torsdag 13 augusti 2009

Bara åtta dagar kvar :O :)

Tjenare!

Kul, nu skriver jag då mitt första inlägg i denna blogg. Känns bra att jag äntligen har fått lagat mig en blogg nu :)

Alltså pirret i magen bara stiger nu ännu mera dag för dag, det är bara åtta dagar kvar tills jag flyttar till Norge nu :O:) Det känns konstigt, verkligen. Fattar inte riktigt vad som händer just nu, och det kommer inte kännas som att jag verkligen flyttar hemifrån, förrän jag verkligen är där. Jag hatar verkligen att byta traditioner, och ändra på saker och ting som jag har vant mig med så det kommer inte bli lätt att skiljas från alla mina vänner o nära. Det är det som kommer att vara det absolut jobbigaste. Men sånt är livet. :) Hur skall jag hinna träffa alla jag vill träffa? Det skulle nästan behövas ordnas en MEGAFEST innan jag ska vara nöjd när jag reser :D haha

Nejmen kul ska de bli, så otroligt :)

Ska börja med att sticka iväg till St 1 på en kaffe med kim nu, så inte hon behöver vänta på mig somvanligt ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar