söndag 16 augusti 2009

Hemma igen. Tråkigt men skönt :)

Jah!

Nu är då helgen slut och igår kom jag hem från min lilla Umeå-resa. Det blev ju så att jag bestämde mig lite i "sista minuten" om att resa till Umeå över helgen för att hälsa på lite släkt o vänner :) Så min "sista" helg hemma i Finland före Norgeflyttningen blev i Umeå denna gång och jag ångrar inte det en sekund! Det var så kul att få träffa alla igen o att bara umgås :) Tänk att jag lärde känna dessa släktingar för bara ett år sedan, och visste inte ens om att de fanns :O lite coolt :) men bra helg blev det iallafall!
Hemresan var litee värre då.. Det regnade och blåste och hela båten gungade som bara den! Folk runt omkring spydde och kunde inte hållas på sina platser. Tack och lov blev jag inte åksjuk men känslan i huvudet var väldigt obehaglig.

Jaa..om precis en vecka är jag i Norge och går min andra dag i den nya skolan :) Tiden bara rinner iväg .. fattar inte att jag snart inte kommer att sova i min egen säng förrän om 4 månader typ.. (jul) :O:D

Ikväll blir det en liten grillfest med mina närmaste vänner.. en liten avskedsfest :'(:)
Blä vad hemskt att skiljas.. Miili Nadja och Kim var här igårkväll och det var så mysigt att äntligen få prata av sig med några av sina bästa vänner <3 Träffade Nadja också första gången efter hennes långa Kos-resa, så de va så roligt! er kommer man at sakna.

Nåja, nu ska jag iallafall gå och se om det finns någon frukost.. hehe
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar