lördag 17 oktober 2009

sen lördagsnatt

Hej, godkväll, eller kanske man säger godnatt denna tid på dygnet. Tänkte jag måste skriva av mig lite vad som har skett i veckan.
Måste ju börja med att skriva att svininfluensan har kommit till skolan, och det ligger någon sjuk här och var :O Det sägs ju att den inte är så mycket farligare än en vanlig influensa, men så mycket mera smittsam. Man måste ligga isolerad från alla andra i 7 dagar :/ BLÄH säger jag bara, jag då som är extremt rädd för sjukdomar! :( Får HOPPAS man klarar sig.

Ikväll var det iallafall höstfest :) Då har alla föräldrar/släkt/vänner blivit inbjuden till skolan för att äta middag, och sedan vara med på höstfesten! :) Min släkt från finland var ju såklart inte på plats, men jag hade önskat att de var det, eftersom det var en riktigt bra höstfest! Det gick bra för alla som framförde någonting. Bra ljud/ljus, musik, drama osv :D Slutligen slutade hela festen med dans till körsång! Tror att rektorn är nöjd. :) Det var hur kul somhelst att sjunga, och att äntligen få uppträda! Jag brukar vara mycket självkritisk, men idag är jag nästan helnöjd :) KUL! ÄLSKAR MUSIK och BANDET MITT!!!!

Idag (söndag 18.10) fyller min syster HANNA år! :D grattis till dig min alldeles speciella syster som jag tycker så mycket om :) B-Ä-S-T är var du är :) Hoppas du får en fin dag! och kom i håg : there's no one like you <3

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar