onsdag 14 oktober 2009

Känner mig skyldig

Ja det var nu en vecka och 3 hela dagar sedan mitt senaste inlägg. Inte bra inte bra, men jag har INTE slutat blogga för det ska ni veta! :)
Ja, det har väl hänt en del sedan jag bloggade sist med andra ord. Jag är nu tillbaka i Norge och kom hit i söndags, från ett jättefint höstlov hemma i Finland. Trivdes allt för bra att vara hemma, var så skönt att få träffa alla och att sova i sitt EGET rum i EGEN säng. ÄTA FINSK MAT, eller mammas och fammos mat :) Trodde faktiskt inte att det skulle kännas så bra som det gjorde :) haha
Var igång nästan hela veckan skulle jag säga, körde till vasa varje dag förutom fredag och lördag :D Ingen bor ju i lilla oravais längre, förutom stugon som alltid finns kvar samtidigt kim och Josefin som också finns där. Dom va det också så najs att få träffa :) Miss u all! Jätteskoj att få träffa alla vänner i vasa också + familj/släkt.
Jag har inte haft hemlängtan på hela den tid som jag har varit här inte ens i början av skolåret, det var först nu när jag kom tillbaka hit som jag kände lite hemlängtan.. Sånt vill man ju inte, men det har blivit bättre såklart när vi har kommit igång här och allt :) Vi har vår första konsert på lördag, eftersom det är höstfest då och alla fjolårets elever kommer hit på besök, föräldrar är inbjuden + alla elever på skolan då. Som tur har jag fått ett band som alla gillar jazz, så det är jättekul, vi ska spela eva cassidys "hallelujah i just love him so" :) Låten är lite sönderspelad vid det här laget, eftersom vi övar låten om och om hela tiden just för denna konsert :) Men det är jättekul, den sitter som pricken på ett I nu när Ruben fick sitt pianosolo :D Hoppas det blir bra på lördag också..
Ikväll är det "bad-taste" kväll.. vilket betyder att man ska ha överdrivet bad taste på kläderna ;) hah.. + att vi idag var utklädda till grottmänniskor hela musikklassen, eftersom vi ska se ut så i årsboken som ska produceras ;) kan lägga in någon bild..
:D
well well..vad ska jag säga mer..

Tror jag ska avrunda.

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar