måndag 21 september 2009

:)

Haluu!

Igår fick jag en sladd att koppla till datorn, så jag kan sätta in bilder på datorn:D finally! Thanks dad! så nu kommer det bilder lite hela tiden :) håll utkik!
I förrgår hade vi en riktigt typisk norsk myskväll med klassen. Vi var på tur i skogen och hade med oss korv, pinnbröd, marshmallows och en gitarr :) det var riktigt mysigt :D kan ni tänka er, så här är det varje dag här, varje dag/kväll är det något likande :)

Iallafall, efter att vi hade grillat, sjungit, pratat och skrattat gick vi smygandes hemåt. När vi väl var hemma Ruben hade lust att bara stanna ute o titta på stjärnorna och snacka livet. Så jag ruben maren och arnstein lämnade ute liggandes under den mörka himlen och bara pratade om allt :) härligt säger jag bara.




Nu ska jag på aerobic, och träna hååårt ;) så jag avslutar med att sätta upp en video på hur jag blev väckt på min födisdag :) Jag hann inte filma när de sjäng för mig direkt de kom in i rummet, så de fick ta den i repris ;) enjoy!


.

kram alla goa







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar