söndag 27 september 2009

en månad och en vecka



Har jag varit i Norge nu för att vara exakt, och om precis en vecka är jag i Finland! wuups, vad tiden går snabbt. Hinner knappt med själv! ;P Men miili kommer snart på besök och det ser jag såå fram emot :) Så nästa lördag ska ,iili o jag vara i oslo hela dagen och bara ha det gött ;D iih så kul det blir!


Igår var det disney-maraton, vilket betyder att det visades disney filmer från 19.30 igårkväll till 7.00 i morse ;) jag gick och sova kl. 03.00, éfter lejonkungen, kunde ara inte missa den! :D

Veckorna bara går snabbare och snabbare här, och alldeles för fort tycker jag! :p
Det ska ändå bli ganska skönt att komma hem en sväng före jul, men Jonas och jag konstaterade idag att man kommer antagligen längta hit efter 3 dagars lov. Vi får se :p Jag ska o shoppa med mamma iallafall, det har jag bestämt! köpa alla möjliga grejor som jag behöver hit! :)


Jag och 2 andra killar här har bestämt att vi ska försöka oss ut på länk ca 3 ggr/veckan nu, och med tanke på allt annat som händer här hoppas jag verkligen att jag kan hålla det! Är inte så riktigt säker på det men, bestämt är bestämt ;) haha så, NU ska jag på min joggingtur iallfall men hoppas alla har det bra ;D hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar