fredag 4 september 2009

Trött men ändå pigg

Klockan är 01.04 och jag borde absolut gå och lägga mig. Istället sitter jag i min lilla lya och tittar ut genom fönstret i det vackra Norge. Det jag ser är hela Hamar stad som glittrar som små stjärnor på så långt håll, det är otroligt fint speciellt på natten.

Det känns som om förkylningen håller på att arta sig, vilket e såå skönt eftersom vi övar varje dag med bandet nu! Det är hög nivå på musikerna och alla sångare som jag lärt känna är så duktiga, så det känns hur kul som helst :D Jag började fundera idag att jag faktiskt inte har längtat hem en enda dag hittills sedan jag kom hit, och det är inte likt mig. Jag som är så hemmakär, och liite "mamis" av mig ;D Vem vet, det kanske kommer, men stämningen här e på topp dygnet runt så det är svårt att inte gilla stället.
Det är klart jag saknar familjen, vännerna syrran och speciellt min lilla alex men det är ändå inte så länge kvar till höstlovet :)
jag fyller snart, 09.09.2009 = 19 ;) wohoooo! :D haha , då har vi bestämt att vi ska gå på kinarestaurang ;)

Annars, det är sjukt hur många fina människor jag har lärt känna på mindre än 2 veckor, amazing :)

äjjmen nu lockar min nalle-puh säng något otroligt. Kanske jag ska sova iallafall?

Ha de gott mina vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar