fredag 18 september 2009

hej å halåå !

Hej. :)
Excuse me för att vara lite sen med uppdateringar! Jag lovar att sätta in några bilder snart och skulle hemskt gärna få min blogg lite stiligare, men det krävs jobb och tid vilket jag inte har så mycket av! :/ men jag ska försöka göra mitt bästa!
Idag har jag äntliget gått lite i stan, och handlat några välbehövliga grejor! Eftersom jag inte bor hemma längre och får allt reserverat längre måste man faktiskt handla ofta. Har köpt en jättefin Orchidee idag, för billigt pris ;) Känner mig plötsligt så vuxen ;D hahahah
Idag är det redan fredag, och även denna vecka har gått otroligt snabbt. Ikväll ska vi ha myskväll med film och godis tror jag :) Sådant är så skönt när man är igång hela tiden!
I veckan hade vi också dansträning (något man kan välja vid sidan av skolan), med Stefan, en elev här på skolan som kommer från Rumänien. Han är helt sjukt bra på att dansa, och kommer snart att resa hem till Rumänien för att delta i ett tv-program som typ ett liknande program som "so you think you can dance" fast i rumänien, det är ganska coolt ;) Men han hade alldeles för hög nivå på träningen så det var mycket svårt i början att hänga med, men det blev bättre :) Jätteskoj iallafall!
Det är inte så länge tills jag reser hem till Finland nu heller, och inte alls länge tills Miili kommer på besök :) Jag gleder meg! som man säger på norsk ;) Inte så mycket att åka hem men att miili kommer. Okej, visst ska det bli skönt att komma hem också, träffa alla, sova i egen säng, handla allt jag behöver hit, och inte bara äta bröd ;D haha .. men det kommer att vara konstigt tror jag.

Jag har kökstjänst denna vecka så nu måste jag tyvärr gå och duka i matsalen!
Hoppas allt är fint med alla! :)

Klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar