söndag 13 september 2009

Söndag

Hejjaa!
Idag är det söndag och imorgon drar jag tillbaks till skolan och Hamar. Eftersom brorsan absolut ville att jag skulle skriva något gott om honom så ska jag passa på att göra det nu :) Skämt åsido men ändå :D haha nejmen har haft en riktigt fin helg i Sandefjord med alla här, med världens bästa David Simen och Magne Marcus och Elin ! :D Har varit riktigt koselig :) Är mycket glad över att jag kan komma o hälsa på när jag vill, och leka med Norges söstase gutter ;) Är för tillfället ensam hemma i det stora huset medan de andra är på salem.
Igår var vi in till stan och jag fick äntligen köpt lite inredningssaker till mitt rum, såsom dyna, ljus , en duk osv :D och i LILA dessutom :) äntligen en liten färgklick i det stackars rummet.

FOLKENS, jag vill att ni skaffar skype, så vi kan prata gratis och hur länge vi vill! gör det nu!!!! jag insisterar! Tack!

Tänk, om det inte var för marcus och elin tror jag faktiskt inte jag skulle vara här idag, så jag e mycket glad över det. :)

nåja, nu skall jag snart ut o gå en tur, men sköt om er! o skaff skype!
Kos och klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar