onsdag 2 september 2009

wiihaa

wOHOO, äntligen har jag trådlöst bredband, vilket betyder att jag kan använda min egen laptop när jag vill var som helst efter 5 på dagarna :) JAH! äntligen kan jag använda min av skype :D
Nu har vi börjat men banden riktit på riktit, varit o kollat studion idag och så har vi börjat fundera på låtar osv..
Jag har ju båd piano och gitarr som bi-instrument så .. JAH nu e jag glad :)
MEN såklart har jag gått o blivit förkyld som nästan alla andra i skolan.. sjuk hals, hosta o snuva.. precis när man ska börja sjunga på riktit.
Äter carmolis + alla andra medisiner som jag hittade nerstoppade i min toalettväska som mamma hade packat ned åt mig ;) tack morsan!
Nu är biljetter bokade för mig att komma hem till Finland den 4 oktober, men det bästa är att jag åker inte hem ensam, utan MIILI gollavännen kommer på besök 2 dagar innan :) Det ser jag fram emot :)
Jag är glad att jag tog steget att flytta hit o börja i denna skola. För nu kan jag inte föreställa mig hur det kommer att vara när jag slutar här o ska börja söka in i alla skolor. vill inte det.
Men skolan har ju som tur nyss börjat :)
Nu är det snart kvällsmat, så nu hinner jag tyvärr inte skriva mer än såhär nu heller., men uppdaterar snart!
kram på alla goa!

1 kommentar:

  1. Krya på dig kusin!! Nu då pappdiin ha avslöja att du har blogg så får jag äntligen följa den! yeii!//Anna

    SvaraRadera