onsdag 17 februari 2010

Barn

Har spenderat mycket tid med barn denna vecka, eftersom jag nu är i Sandefjord på besök hos Marcus och Elin och är och praktiserar på marcus jobb, dvs. Gjekstad barnehage. :)
Det har gått riktigt bra hittills, barnen är lätt att få kontakt med och det är inte svårt att bli populär bland dem ;) riktigt söta är de. Idag var jag maskot på deras "OS" dag. De skidade och hade olika saker de skulle göra under dagen, och jag var då en Älg som bjöd på chips och russin. Haha, det var ganska kul ;)
Det är roligt att se hur Marcus har det i sitt jobb och att samtidigt få vara med Simen och Magne som också går i det dagiset. Marcus är verkligen duktig på det han gör, jag ser det så bra eftersom jag är med honom hela dagarna och ser hur han jobbar.. han har så humor med barnen och man märker att de gillar honom ;)

Tiden går väldigt snabbt och snart är jag hemma i Finland igen. Imorgon ska jag och se på när David har fotbollsträning ;) tror han ser mycket fram emot det, vilket jag också gör såklart! Lilla fotbollsgutten i huset! Han gillar verkligen fotboll, med stort G. Inget som förvånar mig, man brukar ju säga så.. "sådan far sådan son" det stämmer verkligen i detta fall. ;)

Nu är Elin på en träff där egentligen marcus också skulle vara med på.. men han känner sig lite dålig, så han stannade hemma. Vi ska därför äta vårrullar snart ilag! mysigt värre.
Jag har tagit några bilder på senaste tiden som jag ska försöka få uppladdade någongång, måste bara komma hem först. Har ju ganska så mycket fritid i Finland.. ;P

Nu ska jag kila iväg! ha de så bra folkens !
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar