måndag 1 februari 2010

Gokväll. Här sitter jag i Fias rum på nätet, medan Jonas och Fia snackar vacciner till deras filippinerna-resa. Tänk så kul de ska få, och få uppleva så mycket det är tänkt att de ska göra. Jag är trots allt ändå helt nöjd med att stanna hemma, känns bara rätt. Första veckan skall jag vara i sandefjord och jobba på samma dagis som Marcus jobbar i tillsammans med honom, tror faktiskt det blir bra + att simen och magne går på samma dagis :) När jag kommer hem till finland skall jag vara tillsammans med pappa på jobb, eftersom jag måste ha lite musik-praksis också. Jag skall också vara med hanna och alex jättemycket! Den tredje veckan är det planerat att åka till teneriffa :)

Hmm.. tänk att det är måndag nu igen och snart tisdag.. snart har veckan gått, tiden får inte gå så fort! När jag tänker efter på den tid jag har varit här, har det faktiskt varit nästan den bästa tiden i mitt liv.. bra nära iallafall.Kan inte föreställa mig hur det kommer att vara att sluta här.
Hmm..tjaa..nu går det btw magsjuka på skolan.. det går i flera omgånger hela tiden, inte så konstigt kanske när man lever så tätt inpå varandra i en folkhögskola.. får bara äta vitaminer och tvätta händerna.. ofta ;)

men nu ska jag kila! ha de fint. gonatt mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar