söndag 7 februari 2010

sunday

Idag vaknade jag 11- tiden av att solen lyste rakt in genom fönstret, och världen där ute såg helt fantastisk ut! Ville ut ut ut på en gång, men eftersom jag är så pass lat som jag är så orkade jag inte där och då masa mig upp utan lade på en dvd istället.. såklart :P
Tänkte att jag går ut efter middagen, vilket jag gjorde. Ane maria och jag gick ut en liten tur tills hon märkte att hon hade klätt sig för dåligt så vi fick svänga om. Det är så otroligt skönt att vara ute när solen skiner och det är sådär passligt kallt, men det skulle ju gärna få vara sommar förstås. :)
Tror inte jag skall skriva i min blogg om mina norska framtidsplaner, morsan o farsan verkar bli så förvirrade och inte glada av att jag funderar på det, så tror jag bara får hålla det för mig själv ;) haha.. det ska ändå bli gangska bra att komma hem en stund, saknar hanna och alex jättemycket.
Tjaa tjaa..Idag har annars varit en rätt tråkig dag.. efter promenaden har jag inte gjort någonting vettigt. Jag har apelat piano och umgåtts me några vänner men annars har det varit ganska slött här ikväll. Har inte lust att sova nu heller, hungrig är jag också. Det enda jag har är russin.. Nåja tror jag skall kolla färdigt en film nu istället, så nu säger jag gonatt :)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar