torsdag 11 februari 2010

tiden går, mycket att tänka på

Torsdag, redan?! eller egentligen fredag eftersom klockan är 00.32. Tiden rinner iväg och på måndag reser klassen iväg till filippinerna. utan mig. Jag reser istället till sandefjord, men det blir bra också :) På söndagen ska vi några från musikgänget resa till Jonas för att fira hans födelsedag. :) Sedan på natten till måndagen en 04 -05 tiden på morgonen ska jag köra gänget till gardemoen, sorgligt.. :( men de kommer helt säkert att få en fantastisk resa!

MEn tänk JAG ska köra från hamar - oslo och sedan oslo-hamar! :O haha aldrig kört i norge förr och nu med en annans bil dessutom :) meen tror det skal gå bra, jag intalar mig själv det iaf ;p

Inte nog med allt tänkandes och planerandes om nästa år.. idag blev jag frågad om att vara miljöarbetare här nästa år. Eftersom det är typ 16 frågade redan är det inte säkert att jag skulle få platsen även om jag tackade ja, men iallafall idag var vi 5 stycken som blev frågad. Det är så svårt att kunna bestämma sig och veta vad som är rätt, och om jag vill gå ännu ett år här med helt nya människor, och plötsligt är det jag som skall vara en av de trygga ledarna på skolan som ska veta allt och vara en förebild. Jag blev väldigt chockad och överraskad när jag fick veta det, hade aldrig väntat mig det, men det är ju förstås något man måste ta som en komplimang. verkligen :) väldigt kul är det ju förstås men oerhört svårt att veta vad man ska göra.. chansen är ju somsakt inte så stor eftersom det är många fasta plaster redan, men ändå.. har mycket att tänka på nu..

+ att Maren min goda vän tackade nej igår !! Vi blev ju så förtvivlade, och hon började tvivla igen när vi fick veta att jag hade blivit frågad.. tänk vi 2 här igen nästa år, skulle ju vara hur kul somhelst.. men det är försent nu för hon skall inte hit. hon ska troligtvis till Bergen.

Ärligt tror jag att det blir oslo för mig.. eller ..hmm äh orkar inte tänka på det mer idag. Allt vad jag har tänkt på idag har handlat om att vara miljöarbetare, så jag tror jag måst stänga av nu för en stund.



imorgon har vi i musik iallafall ledigt och jag planerar att sova länge. :)

Skrev förresten klart min sång idag:) riktigt happy för att jag ntligen fått gjort det :)

nåja men iallafall.

godnatt på er.

2 kommentarer:

  1. Yes äntligen hitta ja bloggen din :D Ja tänker såde; "Hu e än blir, så blir e altti rätt. Å hu man än ha tänkt se at framtiden ska bli så blir e entå altti ÄNNU bäter än va man ha tänkt se!" :D Va spännand, när får man hör na musik du ha skrivi/gjort ?? Julle

    SvaraRadera
  2. Hej på déj in goda vän ! :) jaa va bra att do hitta an ;) haha
    Jnaanå he e ju faktiskt sant.. oberoend så blir e väl bra. Men he e svårt entå på na sätt ;P typist me att aldri vit vart ja ska :D
    jaaadu.. haha ja e ju itt så bra på dähär låtskrivasi men he e på gang hejla tidin ;) får hoppas ja får modet att viis e ti nain nangango å. :) ja e sååå nyfiken på ho e gar fö te no ska du vit ! :)

    SvaraRadera