lördag 27 februari 2010

Teneriffa next :)

Om ca 2,5 timmar packar Familjen Wallin och Familjen Backman in sig i sina bilar och börjar rikta nosen mot Helsingfors. Tidigt imorgon lyfter vårt flygplan till Teneriffa :D i can't wait! Jee!
Skall sova en kort natt i ett hotell nära flygplatsen inatt..
Nu är allt packat och klart, men jag måste klara mig utan musik denna gång.. är otroligt irriterad på att jag glömde min laddare till min I-pod i norge, så nu kan jag varken ladda upp ny musik eller lyssna, eftersom batteriet nu är slut. Så himla typiskt :(
Nåja, teve i bilen har vi iallafall.. det är bra :)

Eftersom jag längtar till varmare tider och bort från denna äckliga snö och kalla vinter så blir det såå skönt att resa till sommaren :) Tänk att bara kunna göra det.. häälit häälit!

Nåja, nu ska jag börja göra mig i ordning osv..
Hoppas alla får ett fint sportlov! :)
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar